Mijn eerste reis naar tandartsassistenteland - Reisverslagen van sarah - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis naar tandartsassistenteland - Reisverslagen van sarah - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis naar tandartsassistenteland

mijn eerste reis naar tandartsassistenteland duurde heel erg lang. ik moest veel stappen zetten zoals andere opleidingen te doen net als helpende zorg en welzijn niveau 2. ik heb daar andere ervaringen opgebouwd en heb veel geleerd van de opleiding. zoals hoe je met patiënten om moet gaan van jong tot oud. na de opleiding helpende zorg en welzijn heb ik gekozen voor de opleiding (financieel administratie) niveau 3. ik heb heel veel ervaringen opgebouwd zoals hoe je met computers moet omgaan en hoe je de administratie moet bijhouden. en hoe je zakelijk moet zijn en zelfstandig moet kunnen werken. ik heb voor deze opleidingen gekozen omdat ik graag me zelf wou voorbereiden voor mijn eerste reis naar tandartsassistentenland.
omdat de punten die ik heb geleerd van andere opleidingen ook heel erg belangrijk zijn voor mijn reis naar tandartsassistentenland. want je moet kunnen werken met patiënten van jong tot oud. en je moet zelfstandig kunnen werken maar wat ook heel erg belangrijk is je moet kunnen werken met computers en de administratie bij kunnen houden. en nu ben voorbereid om de vlucht te nemen met veel ervaringen en informatie. en ik denk dat de vlucht erg leerzaam zal zijn.

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2015

opdracht over opbouw

29 Januari 2015

mijn 2e praktijktoets behaald
sarah

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 987

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Augustus 2016

Mijn eerste reis naar tandartsassistenteland

Landen bezocht: